Viața cu și fără mercur

VIAȚA CU MERCUR

PREZENȚA MERCURULUI ÎN JURUL NOSTRU ȘI CONSECINȚELE PREZENȚEI LUI ÎN ORGANISM

MERCURUL este foarte răspândit în jurul nostru, atât în natură (aer, sol, apă), cât și în compoziția multor bunuri de larg consum și a unor produse cosmetice și medicale, deci toți suntem expuși la mercur. 75% din populație a avut sau are plombe de amalgam (plombe argintii, metalice, care conțin 50% mercur) din care se evaporă constant vapori de mercur, care se acumulează astfel, de-a lungul timpului, în organe și țesuturi. Toți adulții născuți înainte de anul 2000 au primit în primii ani de viață vaccinuri care conțineau mercur (thiomersal). Cei mai mulți dintre tinerii născuți după anul 2000 au fost expuși la mercur în uter, în timpul sarcinii, mamele lor fiind expuse la mercur din diverse surse (stomatologie, farmacie, produse cosmetice, termometre, consum de pește (ton), fructe de mare). Mai toate familiile au avut un termometru cu mercur în casă, multe s-au spart în timp, fiind foarte fragile, iar mercurul a fost îndepărtat necorespunzător; la fel și în cazul neoanelor, bateriilor. Alte surse de expunere frecvent întâlnite sunt consumul frecvent de pește și fructe de mare, dar și alte surse ce nu pot fi identificate, având în vedere că mercurul se evaporă ușor.

MERCURUL este una dintre cele mai toxice, otrăvitoare substanțe cunoscute de om. Expuneri extrem de mici sunt suficiente pentru a ruina sănătatea cuiva pentru întreaga viață. Mercurul produce leziuni la nivelul organelor în care se depune, interferă cu un vast număr de procese metabolice fundamentale, cauzează peste 250 de simptome care implică sistemele nervos, respirator, cardiovascular, hepatic, digestiv, endocrin, reproductiv și imunitar și fiecare individ poate experimenta mai multe dintre simptome în orice moment, instalându-se treptat o viață mizerabilă, cu boli cronice, oportunități ratate, relații nesatisfăcătoare și dificultăți financiare.

SIMPTOME vor apărea la tot mai mulți dintre noi, mai devreme sau mai târziu: oboseală cronică, tristețe, iritabilitate, nervozitate, anxietate, atacuri de panică, depresie, demotivare, insomnie, deficit de atenție, scăderea puterii de  concentrare, alergii, intoleranțe alimentare de tot felul devin tot mai întâlnite la oamenii din jur.

Pe măsură ce trece timpul, BOLI SEVERE pot fi declanșate de prezența mercurului în organism:

• boli autoimune (lupus eritematos, poliartrită reumatoidă, spondilită anchilozantă, tiroidită Hashimoto)
  • boli neurologice (scleroză multiplă, boala Parkinson, boala Alzheimer), sciatică, fibromialgie
  • boli digestive (boală Crohn, colită, sindromul colonului iritabil, candidoză intestinală, disbioză, gastrită)
  • tulburări psihice (tulburare obsesiv-compulsivă, sdr. maniaco-depresiv, tulburări ale somnului, schizofrenie)

VIAȚA FĂRĂ MERCUR

PROGRAM DE DIAGNOSTIC, TRATAMENT ȘI SUPORT AL INTOXICAȚIEI CU MERCUR

Există TRATAMENT SPECIFIC cu AGENȚI CHELATORI care elimină treptat mercurul din organism, cu dispariția simptomelor, împiedicarea apariției bolilor severe și recăpătarea VIEȚII FĂRĂ MERCUR.

Tratamentul de chelare VA DEVENI NECESAR pentru tot mai mulți dintre noi, având în vedere că:

Sursele de expunere sunt multe, răspândite peste tot: plombe, vaccinuri, termometre, pește (ton) și fructe de mare

Simptomele sunt tot mai des întâlnite: oamenii sunt tot mai iritați, mai nervoși, mai obosiți, au probleme de  somn, au anxietate, depresie, nu mai sunt atenți, nu mai ascultă, au tulburări de memorie, nu se mai pot concentra, nu-și mai găsesc cuvintele, nu mai au randament la efectuarea unor lucruri simple, au alergii și intoleranțe de tot felul.

TRATAMENTUL de ELIMINARE a mercurului din organism este complex și de lungă durată, agenții chelatori sunt administrați în concentrații mici, care trebuie ajustate mereu, chiar și săptămânal, pentru a mobiliza cantități cât mai mici de mercur din organe și țesuturi, având în vedere toxicitatea ridicată și efectele sale extrem de nocive.

PROTOCOLUL de TRATAMENT cu agenți chelatori eficienți și siguri, în doze mici administrate frecvent, este singurul tratament de eliminare a mercurului din organism care a dus la dispariția simptomelor, vindecarea bolilor și recâștigarea VIEȚII FĂRĂ MERCUR. Este singura soluție terapeutică care elimină mercurul, cu dispariția simptomelor și prevenirea apariției bolilor severe, este public de 25 de ani, sute de mii de oameni și-au recuperat starea de sănătate și calitatea vieții și s-au vindecat de boli grave, incurabile conform medicinei tradiționale.

PROGRAMUL de DIAGNOSTIC, TRATAMENT și SUPORT „VIAȚA FĂRĂ MERCUR” este un program care oferă suport medical, științific, psihologic și logistic pe tot parcursul tratamentului și care se derulează în parteneriat cu pacientul, printr-o comunicare constantă, în ambele sensuri. Programul este menit să ajute oamenii să diagnosticheze intoxicația cu mercur și s-o trateze corect, ceea ce nu este un lucru ușor, având în vedere toxicitatea mercurului.

Dr. Alina MIHAI

Inițiator program