Testul de patogeni intestinali

Vineri08.00 - 11.00
Programare online
* Câmpuri obligatorii

Testul patogenilor intestinali se folosește pentru detectarea paraziților, virușilor și bacteriilor din ecosistemul intestinal și constă într-un studiu complet molecular al materiei fecale.

Include o suită de teste analitice care detectează aproape 100% dintre bacteriile, virusurile și paraziții descriși ca agenți patogeni intestinali.

TIP DE EȘANTION

• În materie fecală

METODOLOGIE

• Extragerea ADN-ului din proba fecală
  • Amplificarea și detecția calitativă prin RT-PCR folosind protocol cu certificat IVD (Validat Pentru Diagnostic) a agenților
  • Un control intern monitorizează extracția și amplificarea corectă a ADN-ului, evitând falsele negative din cauza inhibării
  • Grupând rezultatele, se obține un diagnostic foarte precis al tuturor microorganismelor care atacă mucoasa intestinală

PATOGENI INTESTINALI DETECTAȚI

Panoul molecular de fecale include detectarea următoarelor microorganisme patogene:
  • bacterii (Salmonella, Campylobacter, C. Difficile Toxina B, EIEC, Shigella, Vibrio, Y. Enterocolitică, Aeromonas, EHEC, ETEC, EAEC, C. Difficile Hypervirulent, E. Coli O157)
  • virusuri (Norovirus GI, Norovirus GII, Rotavirus, Adenovirus, Sapovirus)
  • paraziți (G. Lamblia, E. Histolytica, Cryptosporidium, B. Hominis, D. Fragilis, C. Cayetanensis)

Folosind tehnica PCR în timp real, diagnosticul este mult mai precis decât cel obținut prin culturile tradiționale de scaun, detectând astfel acei agenți patogeni care în general trec neobservați prin tehnici non-moleculare.

PROCES

• Se recomandă ca pacientul care urmează să efectueze testul să nu fie sub tratament cu antibiotice.
  • După ce a citit cu atenție instrucțiunile furnizate în trusă, pacientul efectuează recoltarea probei fecale conform indicațiilor.
  • Eșantionul trebuie păstrat la frigider până când este livrat la curier.
  • Eșantionul trebuie livrat în aceeași zi în care este prelevat

TIMP ESTIMATIV PENTRU ANALIZĂ ȘI TRIMITEREA REZULTATELOR

7 zile lucrătoare de la primirea probei.

CĂROR PACIENȚI LI SE ADRESEAZĂ TESTUL DE PATOGENI INTESTINALI?

Persoanele cu mucoasa intestinală alterată prezintă următoarele tulburări:

• Intoleranțe
  • Hipersensibilități ali- mentare
  • Patologii cronice
  • Procese autoimune

Cele mai frecvente simptome:

• Diaree
  • Durere abdominală
  • Febră

Virușii, bacteriile și paraziții provoacă infecții, modifică permeabilitatea și transportul molecular al intestinului, determinând ca metaboliții să nu fie absorbiți corect și acumularea de deșeuri.

Detectarea agenților patogeni intestinali specifici ajută acest profil de pacienți să efectueze un tratament corect și să-și îmbunătățească calitatea vieții.

AVANTAJELE TESTULUI DE PATOGENI INTESTINALI

• 30 de ani de experiență la Centro Diagnóstico Calderón în efectuarea de teste digestive.

• Nu necesită rețetă, deși este foarte util pentru profesioniștii din domeniile medicinei digestive și nutriției.

• Cu o singură prelevare sunt detectate aproape 100% bacterii, virusuri și paraziți, microorganisme patogene care colonizează intestinul.

• Testul poate fi completat cu AIR TEST, pentru a detecta creșterea bacteriană excesivă.

• Livrare GRATUITĂ a trusei de colectare a probelor care permite Family Clinic să aibă pregătit un stoc gratuit atunci când pacientul îl solicită.

• Procedură non-invazivă, care permite prelevarea autonomă a probelor de către pacient, evitând cozile sau folosirea camerelor de extracție la Family Clinic.

• Preocuparea crescândă pentru flora intestinală, alimentația și sănătatea digestivă a populației, ceea ce presupune o cerere mai mare pentru acest tip de test.

Servicii și tarife

Panel bacterii, viruși și paraziți1000 lei